Ogretmenanneyim çok şükür kuzum rabbim tamamına erdirsin sevindim senin adına canım. Bende geçen ay ölü doğum yaptım normal doğumla aldılar. ilk çocuğumda bile geç gebe kalmıştım. Şimdi eşimde bende çocuk çok istiyoruz kendimizi anne ve baba olmaya hazırlamışken kaybımız oldu işte.
Olayın üzerinden bir aydan fazla geçti şuan ne adet görüyorum ne de başka bir şey en son test verdim beta 0.283 çıkmıştı. Şimdi gezinirken soğan suyu ile gebe kalanları gördüm bende bugünden denemeye mi başlasam ne yapsam