Kızlar ikiz bebeklerim için prima 1 numara bez almıştım ben ama 0 numara olacagı söylendiği için çantama 0 numara koydum gözüme çok küçük geldi yA 0 numara bebeklerim 3 kilonun altında olacak büyük ihtimalle ama yinede küçük geldi bana 😅sizce bir numara mı iyi olur 0 mı şuan 1 numara yok yanımda bide evimde değilim tekrardan almam gerekecek 1 numara eğer 0 numara küçük olursa🤦♀️Çok pahalı 😮💨