ayszn Kızlar kese göründü doktor haftaya gel dedi. Araştırdığım yerlerde 2hafta sonra embriyo oluşur diyor. Sizce ne zaman gideyim ?
Esramumcu ayszn kaçıncı haftadasin ki bebek tam Bi şekilde 3 ayda oluşuyor ama 7 veya 8. Haftadan sonra kalp atışı basliyor