pnrmrt Kızlar emzirme sütyeni hangi marka aldınız ne önerirsiniz kıyafetlerin altında hoş duracak bir ürün arıyorum hemen deforme olmayacak türden önerilerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden 💐
ikicocuklubiranne pnrmrt ilk doğumumda çok önemsememiştim ama bu sefer suweni tercih ettim. Hem görüntü olarak güzel hemde kalite olarak
Aslihan-_-95 pnrmrt geçen Pentinin magazinda gördüm bralet tarzı bir şeydi hem dantelli göze hoş gelir hemde pamuk kumasliydi almak için son ayımı bekliyordum göğüslerim büyür falan diye
Merve_tna pnrmrt e bebekten aldım fiyat olarakta uygun ve memnunum henüz emzirmeye başlamadım bebiş doğmadığı için ama göğüslerm büyüdüğü için arada kullanmıyo değilim çokrahatlar
Ccaannsseell pnrmrt ebebekten aldım. Doğum yapalı 22 gün oldu devamlı onları kullanıyorum çok memnunum.
ikicocuklubiranne pnrmrt kalite olarak normal iç çamaşırlarımı da suwen tercih ediyorum Pentiye göre daha kaliteli bence
pnrmrt Aslihan-_-95 internetten baktım ben de bedenime güvenemedim fiyatlarda malum arttı şöyle emzirme döneminde idare edecek türden bişey arıyorum
Aslihan-_-95 pnrmrt size tavsiyem sutyene verecek paraya çok acımayın en azından pamuklu olmasına dikkat edin göğüs uçları yara olabiliyor havadar bir şey olsun ki sonradan pişman olmayasaniz
pnrmrt Aslihan-_-95 demek istediğim ucuz olsun değil verilen parayı haketsin iki gün sonra yıpranıp kullanamayacak duruma gelmesin
ikicocuklubiranne Aslihan-_-95 dolgulu değil boş kalıp ama güzel toparlayıcı görünüyor. Özellikle ilk zamanlar süt fazlalığından göğüsler çok dolgun oluyor. İnşallah sütümüz dolar taşar ☺️ Boş kapları kullanmak daha kolay oluyor. Destekliler baskı yaptığı için sütün miktarında azalma oluyor diyorlar doğruluk payı var mıdır bilmiyorum tabi ☺️
kelebek_17 pnrmrt ben kom aldım. kumaşı kalitesi çok güzel, fakat henüz kullanmadığım için işe yararlığı konusunda yorum yapamıyorum..
ipek9 Ben emzirme sütyeni değil de yarım atlet tarzında pedli sütyen aldım hem askılı ve rahat olduğu için kullanışlı olur diye düşünüyorum
twobabymommas pnrmrt Benim 2. Doğumum e bebekten aldım kıyafet altından belli olmuyor görüntü ve kalite olarak gayet güzel ilk doğumumda pentiden almıştım memnun kalmamıştım doğum yapalı 6 gün oldu gayet memnunum