Kızlar bır terslik var sizin bebişlerin kilolarında hata payı çok yüksek bazı kişilerin 32. Haftalarda 2 küsür 3 kilo mümkünatı yok devlette mi muayene oluyorsunuz veya ultrason cihazı eski mi anlamadım. Bu şekilde duyduklarımda genelde doğumda 1 kilo max eksik oluyor . Bence dikkat edin iyice sorun. Ben şoktayım 32. Haftadayım bebişim 1700 anca oldu ve normalli zaten 1700-2000 olması . Biri beni aydınlatsın:)))