Zuleyhakazan şu açıdan bakmanızı tavsiye ederim bir de; örneğin mevsim meyvesi ya da sebzeai olarak pazardan marketten manavdan aldığınız ürünün tohumu, yetiştirilmesi sizce ne kadar organik? Bu 1.siydi, kaldı ki bir de günümüz koşullarında doğal tabiat nereyi bıraktık ki toprak özgürce o besini bize tüm vitamin ve mineralleriyle sunabilsin? Buna benzer çok örnek verilir ama son olarak şu var, normal şartlar altında hamile değilken bile değerlerimiz düşük çıkıp d vit, demir, B12 yi özellikle bir çoğumuz ara ara kullanıyoruz.. Hamilelikte bunların hepsini bizden vakumlayan birey var, bizde kalmazsa biz onu nasıl besleyelim ama öyle değil mi? Ben kalsiyumu iki hafta geciktirdim, o kadar pişman oldum ki benim değerim resmen o ara tükenmiş çünkü o haftalarda en çok kalsiyuma ihtiyaç oluyormuş, ki ben o haftalarda süt yoğurt peynir kefir en doğalından tüketiyordum sözde… Günümüz şartlarında bende sizin gibi beslenmek istesem de kendim adına malesef bunun mümkün olmadığını gördüm… Umarım açıklayıcı olmuştur yanlış anlaşılmak istemem, son haftalarımdayım, bir çok şeyi Allahın izniyle o vitaminlere borçlu olduğumu biliyorum🌼 umarım çok sağlıklı bir gebelik süreciniz olur 🌼