zamaneannesi80 Doktorum mide yanmam içim gaviscon ve lansor verdi lansor un içeriğinde gebelikte önerilmez yazıyor acaba kullanan oldu mu
MerveeD zamaneannesi80 Ben 20. Haftalarımdan bu yana kullanıyorum lansor benım en sevdıgım ilacım oldu o olmasaydı mıde yanmasından ekşimesınden ne yapardım bılmıyorum 39+1 im devam edıyorum ve 1 gun ıcıyorum 3 gün koruyor gaviscona bile gerek kalmıyor
Nazife03 zamaneannesi80 bende geçen hafta 16 haftalık hamileyken safra kesesi ameliyatı oldum cerrah lansor verdi kadın doğum doktoruna sordum doktorum kullanabilirsin sıkıntı yok dedi
Pcoslubiranne zamaneannesi80 doktor bana bir gun kullan bir gun kullanma demisti ama benim cok yaniyordu her gün kullanmistim bir sikinti cikmadi. Bunda 3 ay kullanma dedi 5 aylik oldum kullanmiyorum cok yaniyor ama dayaniyorum mecbur.
1prenses2prensyenigebe zamaneannesi80 bana sadece reinne duo şurup verdi gaviscon bana hiç fayda etmedi
zamaneannesi80 MerveeD teşekkür ederim içim rahatladı ya doktor yazdıysa tabiki bi bildiği var diyor insan ama prospektüs ü okuyunca şaşırdım biraz ☺️