Doktorum 12 haftada kemik yapısı kız dedi şimdide başka doktora gittim 16haftalık daha erken dedi 16haftalik neyi erken anlamadım kız diyebilirim kemik yapısından ama kesin diyemem erkekte olabilir bacağını açmıyor dedi kesin bı cevap veren yok kime inanayım anlamadım iki doktor da kesin değil diyor Sizede kemik yapısı kız deyip erkek çıkan oldumu yanilma paylari oluyormu?