M200518 Yeni doğum yapacaklara tek tavsiyem yanınızda annenizin yada kardeşinizin kalması. Kesinlikle erkek tarafından birinin kalmasını istemeyin kabul etmeyin.
serapinci M200518 neden öyle dediniz korktum şimdi 🙄 benim hastanede bir gün görümcem bir gün kaynanam kalicak ailem uzakta da evde de hep kayınvalidem olur 🙄
Sbm050421 M200518 benim annem ve kayınvalidem gelecek , annem çalıştığı için izni sınırlı , kayınvalidemde umarım çok kalmaz diyorum 😅