Kızlar vajinamda Bi kaç gündür sızlama gibi agrı gibi bişey var bugünde batma gibi hissettim 16 hafta+3 günlük hamileyim ilk hamileliğim değil neden olur acaba bilgisi olan varmı 18 inci haftanda gel dedi doktor ama haftaya gtsemmi bilemedim bu durumu yaşayan varmı acaba bilen yada