İkinci hamileliğim ilk hamileliğimde de çok ödem toplamıştım geçen ayakkabılarım olmuyor bana daha 23 haftalığım geçen dediğim 22 haftalıktım herhalde 21 de olabilir neyse işte eşim dedi ki şurdan sana bir babet alalım idarelim normalde 36-36,5 giyiyorum taş çatlasa anaaam bir girdik adama dedim 36 abi olmadı 37 çıkardı olmadı 38 çıkardı eşim diyor ki abi 45 numara yokmu 😂😂🤦♀️ Ayağım dev tabanı gibi olmuşa 39 oldu anca oda şimdilik ne olcak ya böyle ya ödemle başım belada
Bol su içiyorum devamlı durmadan
Az tuz tüketiyorum
Yok yok yok olmuyor