alpseda_ sağol canım amin inşallah 🙏🏻 ben çok stres yapmıştım çok üzülmüştüm olmuyo diye bide ben ailemi kaybettikten 4 ay sonra falan kaybettim bebeğimi 2 aylıkken kalbi durmuştu, çok düzenli bi ilişki yaşamadık eşimle ama son 2 aydır 2 günde bir ilişki denedik bu arada folikasite de başladım çok düzenli de kullanmadım açıkcası 17 gün gecikti adetim bi gün önce kaset yaptım negatif çıktı ama dün rüya gördüm ve erken gebelik yaptım pozitif çok şükür 🙏🏻