Gamze-mina24 Kizlar selam benim adetim 6.gun geçti kan verdim beta 23.1 cikti pazartesi tekrar bakalim dedi testte 2 çizgi biraz silik cikti kac haftalık gebelik var.sizce;)
Aalleeyynnaa Çok çok yeni gözünüz aydın, ilk hamileliğim de 44 le öğrenmiştim doktor 10 günlük falan demişti ☺️
Happy_mami Aalleeyynnaa betaya göre hafta belirlenmez bende 6 ile öğrendim 5+5 di o zaman size biçilen değere göre bende bebek yokmuş daha çok saçma.
Aalleeyynnaa Happy_mami saçma yada değil. Orasıyla ilgilenmedim açıkçası. Beta artışına göre ilerledi bir süre sonuçta beta artışı da önemli bir detay. bebek oluşumu kalp atışı vs. Kendi yaşadığımı doktorun söylediğini paylaştım. Tabiki en doğrusunu doktor bilir 🌼