Mihra sürekli hamilelik düşünüldüğü İçin vücut psikolojik olarak yanıltıyor canım. Acaba mı acaba mı diye düşünüyorsun büyük ihtimal o yüzden aksama oluyor. Bu dönemlerde daha sakin kalmalı ve düşünmemelisin. Çünkü üstüne düştükçe ister istemez olmuyor. Birde herşeyin hayırlısı deyip oluruna bırakmalısın. Elbet rabbim hayırlı zamanda hayırlı vakitte verir. Hepimizin bir zamanı olduğunu inanıyorum ben ☺️