AhsenAdaAda Kader_p tam tahıllı , çavdar, kepek türlerinden ekmek. Sebze yemekleri, et, balık,tavuk . Ama hepsinin bir ölçüsü var . 3 ana 4 ara öğünüm var. Tatlı , pasta, börek, simit, poğaça, reçel, bal, pekmez yasak .
Miiiii Kader_p sabah bir haslanmis yumurta 5 zeytin bi kucik parca peynir yesillik 2 dilim tam bugday ekmek ara öğün bi meyve yarim bardak sut yogurt veya kefir oglen 7 8 kasik sebze yemegi yaninda bulgur varsa az bulgur yoksa 2 dilim ekmek ara ogun yine meyve ve sut urunu aksamda avuc ici kadar et balik tavuk varsa yoksa yine oglenki gibi gece ara öğünü de meyve sut ürünü bunu diyetisyen verdi sekerden dolayi diyetisyene gonderdiler pazartesi degiscek liste suan hergun 4 kere sekwr olcumu yapiyorm listeyi kafama gore belli basli seylerle de degistiriyorum bazen doymuyorum çünkü kesinlikle doyurmuyo beni canim hep tatli istiyo burda bi tarif buldum yarin onu yapcam kahvaltiya yulafli kakaolu 😂
Hazalaskin Kader_p beyaz ekmek hamur işi patates bezelye havuç paketli her ürün basit karbonhidrat pirinç makarna yasak meyve günlük iki porsiyon sadece 32. Haftaya kadar dikkat ettim sürekli ölçüm yaptım ama şimdi çok sıkıldım artık 37. Haftadayım biraz biraz yiyorum artık her şeyden ölçüme devam ediyorum ama şükür yüksek çıkmıyor
Behiye89 Kader_p diyetisyen desteği ile düzene girdi. Beyaz ekmek şeker patates yani karbonhidrat alımı yapmıyorum. Saatli beslenme yapıyorum
Sokraveannesi Canımın çektiği her şeyi yulaftan yapıyorum 😌 genel olarak da üç öğün sebze ya da et üç ara öğün şeklinde
Sokraveannesi Kader_p 3 ana öğün 3 ara öğünü diyetisyen verdi onu baz alarak ekleme deneme yapıyorum çünkü canım her zaman sebze kemirmek istemiyor 😁 yulaftab pizza krep tarzı şeyler yapıyorum. Tatlı niyetine de muz kakao ve cevizi blendirlayip donduruyorum bazen ara öğünü bununla yapıyorum benim şekerimi yukseltmedi en azından
3babymom Şeker pldugunu ilk zamanlar anlayabildiniz mi hanimlar yoksa 7 aylıkken yapılan teste kaadae bilmiyo muydunuz
Kader_p 3babymom benim normalde şekerim varmış hamile kalınca testlerde çıktı öncesinde bilmiyordum hamilelikte de gebelik şekerine dönüşürmüş ama diğerlerinde nasıl bilmiyorum
Hazalaskin 3babymom 7 aylıkken değil 23,24. Haftalarda şeker yüklemesinde belli oluyor 6. Aya girdiğin hafta yani canım