humeyra1978 ElifPeker06 Yürüyüş yapıyorum ahududu çayı içiyorum çörek otu yağı içiyorum hurma yiyorum ama gelen giden yok 🤷🏻♀️
ElifPeker06 Minaothman Antevortes aylinn2604 ezgicukur Sırtımda ve belimde şuan sancı var dua edin de çoğalsın 🤲 orta şiddetli bebek erkek belden gelir sancı diyorlardı
aylinn2604 ElifPeker06 hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah benimde akşamdan beri geçmek bilmeyen bi ağrım var ama yine doğum sancısı değil
ElifPeker06 aylinn2604 2 saat bayada sidettliydi sancı yok ay gitti uyuya kalmışım 😒 iyi ki hastaneye falan gitmemisim
humeyra1978 Neslikra06 ElifPeker06 aylinn2604 Arkadaşlar bir arkadaşım beni biraz endişelendirdi 40. Haftanda git sezeryan iste dedi. Bebek kakasını yerse falan dedi. Bir arkadaşı öyle olmuş yoğun bakımda yatmış bebek. Ben de dedim doktor bunu anlamaz mı kontrol ediyor sonuçta. Ultrasonda belli olmuyormuş dedi. Böyle bir durum var mı ? Siz hiç duydunuz mu ?
ElifPeker06 Neslikra06 oy kuzum güzel haber yakındır o zaman sakin ol güzel karşıla sancıları Allah kolaylık versin
Sukranbakas humeyra1978 evet ben doktoruma sordum böyle bi durumda ne gibi belirtiler olur diye bilemeyiz ben ultrasonda bile göremem bilebileceğimiz bir şey değil demişti dikkatli olmak gerekiyor bebek hareketlerini düzenli takip etmek gerekiyormuş
aylinn2604 humeyra1978 evet olabilir hareketlerini kontrol etmek lazım ama etrafımda bir çok 41-42 haftalarda doğuran var Allah’a emanetler
humeyra1978 Sukranbakas Allah’a emanetler artık bebeklerimiz Rabbim hayırlıca kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻
Sibeltug 40+0 ne gelen var ne giden artık hareket edemez oldum havalar gizelleşti oğlum doğ da gezelim artık diyorum dinleyen yok😂