Yaprakvemucizesi Kızlar merhaba dün bebeğimizin kesesini görduk kasık ağrılarim çok diye doktorum Progestan 200.mg fitil verdi sabah akşam dün kullanmaya başladim gece çamaşirimda islaklik vardi beyaz tortu islaklik vardi acaba fitil mi geri atiyor çok korktum ne olur yardimci olun kizlar bana🙏
Yaprakvemucizesi Evet canimmm kireç gibi çok korktum ozman panik yapmama gerek yok yani allah razi olsun canim cevap verdiğin için çok teşekkür ederim😘
Yaprakvemucizesi Kizlar Allah razi olsun cevaplariniz için içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim size🤗
Pinar38 Bende kullanıyorum dikkatli kullan saatini aksatma hem bebek hem de senin için çok faydalı bir hormon takviyesi yalnız o akıntı sürekli olur günlük ped kullan
Yaprakvemucizesi Çok teşekkür ederimm kizlar saatinde kullanicam demek fazlasini atiyor yorumlar geldikçe içim daha çok rahatladi allah razi olsun canlar😚🤗