Arkadaşlar öncelikle selamün aleyküm:)
16+1 haftalık hamileyim ama durduk yere hemoroid oldum gakiba ilk doğumum da olmuştu ama hemen geçti şuana kadr sıkıntı yoktu şuan yeni başladı bugün arkadaşıma anlattım ondada hamileyken olmuş bana Mersin yaprigini onerdi kaynatıp buharinda bekleyip soğuyunca suyun içine oturmami istedi acaba başına biyle bişey gelip deneyen var mı şuan suyun başında bekleyerek yazıyorum 😂