Kizlar 26 +2 haftalık hamileyim oğlum olacak inşallah bir hafta öncesine kadar oğlum baya hareketliydi ama nerdeyse dört beş gündür çok az arada sırada hissediyorum hareketlerini dün hem doktor kontrolum hemde şeker yüklemesi yapıldı doktor bı sorun olmadığını söyledi dünden beri de daha da azaldı hareketleri bugün üç dört kere anca hissetmiştirim bu haftalarda böyle olması normal mi bı sorun olmasından korkuyorum bide şeker yuklemesi etkilemismidir oğlumu