aylincelik Merhaba kizlar ben 38 haftalığım fakat dundendir su gibi akıntı var sizde de oldumu? Olupta doğumu başlayan var mı acaba
Semmra aylincelik arkadaşımın da böyle olmustu suyu gelmişti. Bnce hemen doktora git. Arkadaşım doktora gitmişti anlamamışlar bebek bir hafta kuvezde kaldi suyu kalmadığı icin. Bnce ihmal etme
Mihrimahvuslat aylincelik yakında bir hastane varsa yada doktorunuza danışın suyun da geliyor olabilir dikkatli ol