Elfibrhm2609 Aşırı şekilde canım türk kahvesi istiyor günlük bir fincan içiyorum üstüne telvesini de yiyorum 🤷♀️😀içenler var mı benim gibi canı isteyen kahveyi🌸
Busrabusra Elfibrhm2609 bende cok severim ama hamile oldugumdan beri bir fincan bile icmedim.canim istiyo ama zararli gibi geliyo.elim yapmaya gitmiyo😊
melike0710 Elfibrhm2609 canım ben de hamile kalmadan her gün mutlaka içerdim çoookkk severim 😅 tabi sigarayla birlikte 🙈 hamile olduğumu öğrendikten sonra sigarayı bıraktım ve türk kahvesi de hiç içesim gelmiyo. 10+5 im şuan. 1 kere bile içmedim. hergün değil ama 2-3 günde 1 fincan içsen daha iyi olur bence 😉 sağlıklı hamilelikler dilerim 💕
Tbrk Elfibrhm2609 bnde 26+5 haftalik hamileyim. Smdiye kdr hic icmedim tuttum kendimi . Ama bu aralar cok istiyor canim. Yinede icim elvermiyor
Nrcn Bende hamilelikten önce günde 2-3 içerdim ama smdi kendimi tutuyorum 2gunde 1 içiyorum. Doktorum düşük için büyük risk olan şeyin kafein olduğunu söyledi , günde 1bardaktan fazla içme dedi.
Elfibrhm2609 Günlük 1 fincan içiyorum fazla içmiyorum ama çok seviyorum 1 fincandan birşey olmaz herhalde 🤷♀️
Gizemm33 17 haftalık hamileyim önceden günde 3 fincan içiyordum ama hamileliğimde istemdışı tiksindim kokusuna gelemiyorum şuan çok garip kahve kokusunu aldığım an midem bulanıyor 😊 Elfibrhm2609 😊
Elfibrhm2609 Gizemm33 Bende sizin gibi ilk başlarda tiksindim bulantim istifa felan çoktu zor geçti 4 aya kadar kendime gelemedim nerede ise ama şimdi kahveyi çok pis canim istiyor hamilelik öncesi de çok severdom😀🌸
Gizemm33 Elfibrhm2609 darısı bana bazen canım çok istiyor yapıyorum ama kokusunu alınca bulantı 😊 sigara da içiyordum ama ayni şekilde onada tiksinti geldi bi o güzel oldu bakalım 🙏🏻😊 sağlıkla kucağına al inşallah 🤗 yaşın kaç bu arada cnm 😊
EliniVermiyorHayat İlk haftalarda bende tiksinmiştim kahveden şimdi bağımlı bi şekilde kokusunu çeke çeke yapıp öylede içiyorum 🤣🤣🤣