Nevinmuratgrsel Kızlar 35+4 olduk ve bebek çok sertleşti karnimda , kasık ağrım var ,vajina batmam, ve aşağıya doğru baskı sanki çocuk çıkacak gibi sizde böyle oluyormusunuz?
nehirimmmm Nevinmuratgrsel bende 34 haftalığım aynı şkayetler bendede vardı doktoruma sordun kontrole gttm sıkıntı yok vajina ağrısı dedi bana da ama yürüyünce kalkınca yatakta dönünce aşırı derece vajina ağrısı oluyor
mhdmraa Nevinmuratgrsel benim de arada oluyor doktorum sürekli olmaya başlarsa doğum başlangıcı olabilir takipte kal dedi
Nevinmuratgrsel Tugbaycsy normaldir o zmaan herhalde inşallah ya dün gece uyuyamdim kasık agrisindan vajina batmasında
Nevinmuratgrsel nehirimmmm yaklaştıkça insanda korkuyor , içerde rahattır inşallah insan tedirgin oluyor