Ebbruc Merhaba kızlar, ekimde düşüğüm olmuştu ve aylardır korunmamıza rağmen bebiş olmuyodu bi türlü. Bu ay adetim 17 gün gecikti ve bugün 18.günde test yaptım ve silikte olsa bir çizgi var yaşayan oldu mu bu durumu, testi aşağı bırakıyorum
Miniportakal Ebbruc hayırlı olsun canım benimde adet 2 gün geçikti bende beklemedeyim iki gün önce kan verdim negatif bende beklicem bi 10 gün daha adet olmazsam tekrar kan vericem
Melekkuu Ebbruc hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın umarım. Ben de aynı durumu yaşıyor gibiyim. Bu gecikme süresince eşinizle birlikte olmaya devam ettiniz mi acaba
Ebbruc Melekkuu çok teşekkür ederimm 😊 evet ilişkiye devam ettik çünkü 2 haftada 12-13 tane test yaptım ve negatif çıkınca yoktur diye devam ettik 18.günde öğrendim zaten hamileliğimi de
Ebbruc Miniportakal valla sürekli kan vermeye mecalim yok ama cuma günü vercem kan tekrar ona göre takip edicem artışını canım, çok teşekkür ederim Allahım herkese nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻