Zeynppppp Arkadaşlar ilk hamileliğimde 6 7 aylıkken karnım çıkmıştı 2 buçuk aylık hamileyim karnım çok erken belirginleşti nedennnn 😂😂😂😂 sizinde öylemiii
Merve201119 Zeynppppp benimde üçüncü hamileligim bende 11 haftalik hamileyim göbeğim baya erken çıktı nedeni ise karin kaslarının ve rahmin daha esnek olmasıymis doktorum bana bu şekilde soyledi
Tatlisannedilekk Zeynppppp ilk hamileliğimde 7-7buçuk aylık falandım galiba karnım belirginleşmeye başladığında şuan 7aylık hamileyim sanki 9aylık gibi kocaman göbeğim var ağırlaşmaya başladım bile
Tiredmother Zeynppppp ilk gebeliğimde doğum ayı karnım büyümüştü resmen 7. Aydan sonra hafif göbek gibi duruyodu. İkinci gebeliğim daha 6. Aydayız doğuma gidecekmişim gibi kocaman karnım🥲
Zeynppppp Cansugamze_ ayyy şimdi ben 12 haftanın içindeyim ama yeni yeni çıktı baya ya korktugum şey erkenden ağırlaşmak zaten erken doğurdum diğerini ufak olsada karnım 😂
iremss Zeynppppp ilkinde 25haftadan sonra göbeğim çıkmıştı 25e kdar hopla zıpla rahat takılmştm doğuma kadar çok büyümüştü karnm ama baya süre daha rahttım 2. De nerdeyse 12-13 haftada belliydi
Zeynppppp Merve201119 bende internetten baktım aynı söylediğiniz gibiymiş iyi aman kilo olmasında erkenden 🤦🏻♀️
Zeynppppp Tatlisannedilekk yani keşke öyle olmasak ya ama olucaz benim karnım 6 aylık hamile gibi şimdiden yemekte çok yemiyorum iştahsızlık kusma var kiloda vermiştim
eslemsi Zeynppppp aksine ikincide az gobegim var benim sukrolsun. Buyuk gobek asiri konforsuz oluyor simdi 7 ayligim ama ilkimde 4 aylikken vardi bu kadar gobegim resmen
eslemsi Zeynppppp ikiside kiz ama bu hamileligim bambaska ilki çok zordu. Bunda iyiyim cok sukur bi siskinlik kabizlik var o kdar
Zeynppppp eslemsi Allah bağışlasın demekki cinsiyetle alakalıda değilmiş bende ondan sordum valla benim cinsiyet belli değil ama zorluğuds çok oldu ikincininde diğerindede oldu baya bi erkekti öldürdü beni buda aynı ya