36+2 bnde bugün gittm kızlar doktora 2 gündür kahverengi şeklinde akıntm ve bel ağrım oluyor ve ağrı gece hiç uyutmuyr hoca da bebeğin başı aşapı dönmş rahim açılmaya başlamştr normal korkma dedi alttan bakılmadı bana henüz ilk bebeğim normaldi o yüzden buna bakmaya gerek duyulmadı daha