Kızlar merhabaa öncelikle 😇 şimdi bastan başlıyorum anlatmaya. 3 haftadır bebeğimin suyu az diye havuç suyu içiyordum. Bugün 37+3 olduk ve doktorum artık bırak normale döndü dedi o konuyu hallettik oh dedim içimden. Acilmam yok sadece sancılarım başlamış ufaktan. Bebeğin kilosu da 3.400 olmus. Daha fazla büyümeden seni dogurtmam lazim dedi şakayla karışık doktorum😅 ama açılma yok bişey yok kanala girmedi bebek kilo alıyor nasıl olcak o iş. Normal doğumda çok zorlanır miyim kaç kiloya kadar normal olabilir acaba😅 Ne zaman gelcegi de belli değil küçük beyin😥