Nzdr doktora gideceğim hafta 3 gün sabah öğlen akşam aç ve tok şeklinde ölçüyorum. Arada 145 çıkıyor Du çok nadir 3 günde 1 defa falan. Genelde normaldi ama en büyük etkisi yürüyüş yapıyor olmam. Yürüyüşün çok faydasını gördüm yemek yedikten yarın saat sonra 30 dk yürüyorum evin içinde. Sonra ölçüyorum şekeri.