Nur92 bende evebekte indirimden alacaktım hm dede çok güzel var ocak 17 tahmini doğum , annem boşver alma dedi hepi topu 3 4 kez giyer dedi , 40 i çıkana kadar zaten gezmeye gitmezsin dedi doktorada bi kaç kez gidicen oda arabayla dedi güzelce battaniyeye sararsın yeter dedi bidahaki kısa alirsin onlardan bebek haraketli odlugu için korumak daha kolay olur dedi , ebebktekiler de 0 3 ay hep 62 cm yani büyük ilk 1 2 ay içinde yenidoğan bulursan ihtiyacin varsada al hm dekiler yeni doğan da var 70 80 den başlıyor güzel ler