Suleermz Bugün kontrolüm vardı doktorum 2 gün içinde kendi gelmezse pazartesi yatış verip suni ile doğumu başlatacak 2 haftadır 2 cm açıklık vardı ara ara sancı çekiyorum duş edin bize de hayırlısı ile doğurayım 💕
ezg6119 Suleermz senin dediğin doğru çıktı 🙄 nişan geldi 8 gün oldu ne gelen oldu ne giden bana da haftaya cuma 40+0 da suyumu patlatarak başlatacakmış doğumu🥳
Tugcetaluuu33 Suleermz güzel haberlerinizi de bekliyoruz. Sağlıkla kolaylıkla kavuşun yavrunuza inşallah 🙏🏻 🌹
Suleermz ezg6119 her gebelik bir olmuyor kimisi 2 saat içinde sancilaniyor kimis de senin benim gibi bekliyor😂 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah canım 🥰
Suleermz Tugcetaluuu33 Amin inşallah canım çok teşekkür ederim Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah ❤️
Suleermz ezg6119 amin inşallah ama aynı bedende son günler olduğu aklıma gelince bir tuhaf oluyorum sanki 9 ay öncesine kadar olan hayatımı hatırlamıyorum gibi 🥲
Suleermz ezg6119 ah bilsem varya millet aramaya başladı artık doğuramıyon mu diye 😂 annem 4 çocuk doğurdum bu kadar stres yapmadım demeye başladı bugün gittiğimde kontrole dogurmadan gelme diyo geri gelince de niye geldin yemek ekmek yok diyo artık 😂😂😂
ezg6119 Suleermz ya benim doktorum açılma olmadan suni sancı veremem dedi seninki nasıl verecek sordunmu