8 haftalık hamileyim iki haftadır yoğun hiç geçmeyen mide kazıntıları yaşıyorum. Mide bulantılarım var ama sürekli de yiyorum yememe rağmen bir kez olsun doygunluk hissi alamadım. Açlıktan bayılacak gibi oluyorum. Ne yapabilirim? Benim gibi olan var mı acaba aranızda ?