Demek ki vücutta eksiklik var doktor kullanmak gerek diye düşünmüş arkadaşlar fazla olsa bıraktırır zaten bana da vitamin verdi başta değerlerim yükselince bıraktırdı Demir hapı hala kullan demedi vücuttaki yeterli dedi arkadaşım vitamin Demir hapı kullanmasına rağmen hep eksik çıkıyordu herkesin gebeliği vücudu farklı doktorunuz sizi daha iyi yönlendirir keyfini çıkarın doktorunuza güvenin her şeyi takmayın