Arkadaşlar 4. Ayıma yeni girdim 14+3 günlük gebeyim ilk aylarımda uykucu biri değildim gün içinde uyumazdım ama 4. Ayımıza girdiğimiz bu günlerde gün içinde uyumadan geçirdiğim bir gün bile yok normalde ilk 3 ayda olurmuş uyku araştırmalarıma göre. Yine aynı şekilde mide bulantılarımdada hafif bi artış var ilaç ile duruyorum. Bir de bel ağrımdan kasık ağrımdan bahsedeceğim belim ağrımaya başladı bugünlerde karnımda hafif hafif canımı yakmadan ağrıyor bunlar normalmi acaba?