Badgirl_ ben iki ayrı özel de hem ultrason olmustum 21 haftalar da hem de detaylı ya gittim iki doktor da Doğum gununu kilosunu tarihini hep doğru dediler bide memleketede gittim bi buçuk ay önce ordada doktor haftamı ve bebeğin kilosunu doğru dedi etti 3 özel doktorun tespiti aynı çıktı ama devlete agrım vardı bana yakındı diye annemle yalnız gittim ama gitmez olaydım aynı haftayı 2 defa yaşamış gibi oldum yemin ederim ödüm koptu gerçek olabilir mi diye meğer arkadaşıma da söylemiş bi hafta aradan üç gün sonra kadın 38-3 ken Doğum yapmış ebelerde demiş doğduğu tarih 38 diye demekle ona da bu benim bugün gittiğim doktor eksik söylemiş