Dicle53 OzgeSyr_ Bende kizim olursa Bade ismini düşünüyordum ancak biraz araştırdığımda Bade nın şarap içki anlamına geldiğini okudum. Isimler hayatımızı etkiler bunu bilerek tercihinizi yapabilirsiniz
Vera09 Dicle53 aa doğru evet badeye oy verdim ama anlamı güzel değildi👍🏻 Masal da bana çok klişeleşmiş geliyor