ebru_mert Kızlar ben 27 haftalık gebeyim karnım iyice büyümüş tüylerimi alırken zorlanıyorum tüy dökücü kullansam sıkıntı olur mu ya doktora gitmemede daha var aranızda doktoruna soran var mı sorun oluyor mu?
Fnd92 Bence en iyisini doktorun söyler önüne götür kullanacağın tüm ürünleri ben öyle yapıyorum kullanmadan önce ona baktırıyorum içeriğini en doğru kararı o verıyo benım içinde bebek içinde 🥰