3 buçuk haftalık gebeyim. Daha önce şubatta kimyasal gebelik geçirdim kimyasal olmadan önce gebeyken yani, vifolic farma verdi doktorum birkactane içmiştim baya duruyo şuan düşükten sonra içmedim şuan yine aynı ilaca devam edebilirmiyim. Ayrı olarak bugün Ferrum hausmann fort verdi doktor kan ilaciymis ikisini kullansam olurmu acaba yoksa birinemi devam etmeliyim ikisinin etkileri aynimidir resimlerini ekliyorum
 
 