Kızlar bende rahım agzı yetmezlıgı var ilk gebelıkde 22. Hafta kanamam oldu 23 de dikiş atıldı 26 dogurdum. Bu gebelıgımde 15. Haftada herhangı bır sıkıntı yokken dikiş atıldı bugun doktora gıttım 24. Haftadayım doktorum dikişin üst kısmı V leşmiş dedi celviks uZunlugum 35 mm cok korktum böyle olup zamanında doguran var mı