Herkese merhaba,
Bugün 9 haftalik olduk duygu değişimlerini hissetmeye başladim ve bazen sacma seylere aglayasim geliyo. Eskiden cok duzenli biriydim yemek temizlik hepsini yapardim ve normaldede planli yasayan biriyim bunlarin hicbirini yapamiyorum cunku koku hassasiyetim var yemeklerden tiksiniyorum sadece kokusuz pide pogaca falan yiyebiliyorum temizlik yaparken yoruldugum icin esim yardim ediyor e o da calisiyor sonucta her hafta yapamayabiliyor ve duzenim alt ust olmus gibi hissediyorum. Halsizim bitkinim saatlerce uyuyorum , bu gunler gececek degil mi 🥺 bebegimi tamamen asiri istedik hamile kaldigimda cok sevindim bunlari dusunurken bebegimden ozur diliyorum senle ilgili degil diye allahin gucune gider diye korkuyorum.
Bu ruh halim ne zaman gecer 🥺