15+5 haftalık hamileyim. Bugün avmye gittim arkadaşımla saat 3 gibi. Yemek filan yedik ama baya da dolaştık. Yorulduğumu hissettikçe de dinlendim ama tam avm den çıkacakken bi anda bi mide bulantısı kulak çınlaması geldi gözlerim karardı. Olduğum yere oturdum ama çok korktum. Bikaç dakika sonra toparlandım arkadaşım oturma yerlerine götürdü orda dinlendim eve geldim ama hala tam kendime gelemedim. Eve geldim tansiyonuma baktım 9/7. Hamileliğimin başından beri tansiyonum böyleydi ama ilk kez bu duruma geldim. Bebekle ilgili bi sorun yoktur heralde dimi şimdi bi ayran yaptım içicem ama biraz tedirginde oldum.