Sedef95 Oksapar igne kullanan varmi arkadaşlar bende kan pıhtılaşmasi var ve korkuyrm doktr oksapar verdi bi sorun olmaz dedi bebegime bi zararı olmaz 4sene sonra gelen mucizem o yuzden daha da cok korkuyrm
HeyMommy Sedef95 Korkma bi zararı olmaz benim iki düşüğüm var şimdi 7+4 hamileyim. Doktor bana da verdi tedbir amaçlı pıhtılaşmam olmadığı halde artı duphaston da kullanıyorum
serapinci Sedef95 aksine bebeğe şuan en yararlı şey o kullandığın iğne sakın ihmal etme saatinde vurun iğnelerini
Sedef95 Tsk ederm arkadaşlar içimi ferahlattınız gercekten bi korku oluyodu♥️♥️Allahım hepmizün yavrusunu kucagımıza almayı nasip etsin inş