https://ty.gl/wtecvf6v5t
Kızlar hastane çıkışı şu takımı almıştım ama gözüme aşırı küçük geldi. Arkadaşlar da küçük olduğunu söyledi. Yenidoğan bebekler bu kadar küçük mü oluyor cidden. Siz neler aldınız. Memnun kaldıklarınızın linkini ya da fotosunu atabilir misiniz!