Ilahem Bebeyim 7 ay 15 gunluk geceleri bi kac kes mizmizlaniyo ama 1 kesde yimek icin kalkiyo.acaba bebekler kac aylikdan sonra geceleri yemeyi birakirlar?
Tazeanne0134 Ilahem canım benim oğlum 1 yaş sonrası azda olsa düzene girmişti 1.5 yaş ve sonrası da iyice düzene girmişti şimdi 28 aylık çok şükür çok çok istisna uyanıyor ama şimdi 2.ye hamileyim sil baştan yeniden 😂
Deletedmon00881 Ilahem belli olmuyor canım, kimileri çabuk bırakıyor kimileri geç, sen bebek uyumadan iyice doyduğundan emin ol, gece kalkarsa da yapacak bişey yok ver canım, benim oğlum da 7 aylık illa gece bir iki defa uyanıp emer..
Ilahem Tazeanne0134 ust diwleri cikmiwdir muhtamelen cocugunun.cokmu huysuzlandi bebeyin diwi cikinca.?
Ilahem Deletedmon00881 sizin bebekde sebepsiz agliyomu geceler karni tok qazi cikmiw su bile iciriyorumki susar birden ama yook illaki agliyicak 1 kackes
Tazeanne0134 Ilahem evet canım herşeyi diyor ama canı istemediği zaman hiç anlaşılmayan şeyler söylüyor
Ilahem Tazeanne0134 aymawallah🥰😍🤩hamilemisiniz?forumdasiniz.yoksa benim kibi burayi bi turlu birakamiyosunuz
Tazeanne0134 Ilahem kız hamileyim doğurdum oldum 😂 2.gebeliğim oğlum 28 aylık kızıma da 38+0 haftalık hamileyim
Ilahem Tazeanne0134 aaa ne guzel saglicakla al kucagina canim.bende bebek istiyorum ama nasil baw edicem bilmiyorum 2isiyle
Tazeanne0134 Ilahem ilki kaç yaşında o önemli bide Rabbim veriyor ya kolaylığını bakalım bi doğsunda inşallah