ElifKarata canım benimde dün kontrolüm vardı..bebeğim Doğum kanalına girmiş..hatta açıklığımda varmış..ama doktorum suni sancıya yanaşmıyor.. kendi doğasına akışına bırakıp kendi sancılarını beklicez dedi..vajinal muayeneden sonra çok hafif sürtünme şeklinde kanamam var..birde kasılmalarım çoklaştı.. hakkımızda hayırlısı artık..