o sancı bende tam 1 hata hiç durmaksızın devam etti düşün duvarları yumrukluyordum 23. haftamda eşim benimle birlikte ağlıyodu sabaha kadar uyuyamıyrdum sürekli hastaneye gidiyordum cok şükür bebekte sorun olmuyordu soktor bana üşütmemem gerektiğini yatıp bolca dinlenmem gerektiğini söyledi