Kızlar öyle bir kusuyorumki 10 oldu en az benim bulantılarım bu kadar değildi şuan su bile içemiyorum kusuyorum aşırı halsiz düştüm bugün. Ailede herkes kusma ishal geçiriyor şuan salgınmış. Sanırım bende ondan oldum. Doktora gitmelimiyim? Yoksa geçmesini mi bekliyim?