kızlar ogleden beri karnım cok ağrıyor sanki adet olucakmış gibi. bu normal mi ayni haftada yaşayanlar oldu mu ? internette yalancı yalancı doğum kasılması erken doğum falan belirtisi gibi seyler okudum aklim cıktı. doktora mesaj attim size de bir sorayım dedim