Kızlar bugün doktora gittim 2100 gram olmuşuz fakat boyu 35 cm dedi sorduğumda boyunda sıkıntı var mı diye doktor hayır hiç sıkıntı yok dedi fakat nurdan bakiyorum bazılarının 42 cm falan acaba benim bebeğimde gelişim geriliği mi var bana çok kısa geldi sizce de öyle değil mi?