Kızlar bugün özele gittim normalde 10+4 diye biliyorum kendimi ama bebek 11+4 çıktı doktor imkansız 10 haftalik olması bebegin burun kemiği bile net görünüyor dedi hatta burun kemiği ense kalınlığı olctu hersey normal dedi ikili test için kan aldı bacak arasına baktı %90 kiz dedi bizde gösterdi bomboştu ama yine de alışveriş yapmayın dedi sizce çok erken değil mi yani bu haftada kız diyip ilerleyen haftalarda değişir mi