F_s_ 36 haftalıkken bı arkadaşim sezeryan yaptı 3 haftada gerideydi 33 haftalık gibi doğurdu yani on gün falan oluyor. Beslenmesi durmuş benegin kordondan sebep bu kordon yaşlanıyor damarlarla ve yaşlarda alakalı olabiliyor . Şuan bebisi çok iyi bı haftaya yakın kuvezde kaldı sadece. Sizinki daha büyük ve o 1800 falan doğdu şükür edin bnce ve dua edin Allahin izniyle birşey olmaz