YelizahinAksoy Az önce saglik ocağına gittim idrar testi yaptilar protein ve idrarda kan çıktı böyle olunca sorun oluyor mu yada napilmasi lazım
elifemirasaf YelizahinAksoy üroloji doktoruna gitmen lazım canım Benim de idrar da kan çıktı doktor ürolojiye gönderdi taş düşürüyor olabilirsin böbrekle ilgili sıkıntı olabilir dedi ama onlarda sıkıntı çıkmadı idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanıyormuş
YelizahinAksoy Yani bendeki bu enfeksiyon hic bitmedi zaten ben kendimi bildim bileli idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor her gün iç camasirimi değiştiriyorum o kadar dikkat de ediyorum ama gecmiyor beni protein cikmasi endiselendirdi biraz
elifemirasaf Benim de hamileliğin başından beri var şuan 37. Haftaya girdim ilk defa geçen hafta çıkmadı su içmek önemli gerçekten ama protein için de doktora gitmeyi ihmal etmeyin